خشکشویی آنلاین بستن تبلیغات [x]
ارائه خدماتی مهم در خصوص سئو سایت

جمعه 27 تير 1399
ن : سحاب

یادگرفتن سئوی وب سایت کلاه سیاه

یادگرفتن سئوی وب سایت کلاه سیاه + 10 تکنیک باصرفه سازی وبسایت سیاه

 

آموزش سئو کلاه سیاه : پیاده سازی سئو به روش هایی که گوگل به آن سفارش کرده است گاها بسیار وقتگیر و ممکن است هزینه بر است . همین مسئله باعث شده که با صرفه سازی تارنما کاران و مدیران تارنما ها , یه خرده پای خود را فراتر گذاشته و به روش های غیرمجاز از لحاظ گوگل , برای سئوی سایت خود روی بیاورند .

 

همانطور که در مقاله ها آموزش بهینه سازی وب سایت گفته شد , بهینه سازی وب سایت به معنای سئو برای موتور های جستجو است . سئوی سایت به حدود 190 تا 210 فاکتور مربوط است که یک مدیر تارنما جهت دریافت درجه های بالای گوگل , می بایست تمامی یا عمده این مسئله موارد را در وب سایت خود پیاده سازی کند .

این تعداد فاکتور در 3 دسته سئو آن پیج , سئوی آف پیج و سئو تکنیکال دسته بندی میگردند . که از این در بین سئوی داخلی بیشترین تعداد آن ها را در خود جای می‌دهد و میتوان خاطرنشان کرد بیشترین اهمیت نیز مربوط به سئوی آن پیج است .

 

ما میتوانیم روش های پیاده سازی سئو وب سایت را نسبت به قانونی و غیرقانونی بودن به 3 گونه :

 

1 . با صرفه سازی وبسایت کلاه سیاه

2 . white hat seo

3 . سئوکلاه خاکستری

 

تقسیم کنیم .

 

درین مقاله قرار است به آموزش سئوی وب سایت کلاه سیاه بپردازیم :

 

با صرفه سازی تارنما کلاه سیاه چیست؟؟ سئوی کلاه سیاه یا سئوی سیاه , به سئو وب سایت از طریق پیاده سازی روش های غیرمجاز از حیث گوگل گفته میشود .

در سئو وب سایت سیاه , با صرفه سازی وبسایت کار یا مدیر تارنما با استعمال از روش های به طور کامل غیرمجاز و متقابلا خطرناک , به بهینه سازی سایت خود می پردازد .

سئو وب سایت سیاه در قبل رواج مضاعف زیادی داشت . به طوری که حدود 7 تا 8 سال پیش , زمانی که شما واژه ای را در گوگل جستجو میکردید , صفحاتی که با آن روبرو میشدید اغلب صفحه های تبلیغاتی و بدون محتوای مفید بودند که صرفا با سئوی وب سایت کلاه سیاه خود را به نتایج اول گوگل رسانده بودند .

این مورد تا جایی ادامه پیدا کرد که گوگل در یک دوران دچار بحران از دست دادن مخاطب شد و مخاطبان زیادی از جستجو در گوگل صرف نظر کردند و به موتور های جستجوی دیگر روی آوردند .

 

همین مسئله باعث شد تا گوگل به به روز کارکشته الگوریتم های خود روی بیاورد و به شدت با این سایتها برخورد کند .

 

در سئوی سایت سیاه دقیقا چه اتفاقی می افتد؟

 

همان طور که گفته شد , سئوی سایت به معنای سئو برای موتور های جستجو است .

در با صرفه سازی وبسایت کلاه سیاه , فرد کارایی می نماید با استفاده از روش های تقلبی و فِیک خود را در لحاظ گوگل , به عنوان یک سایت کاملا بهینه شده جا بزند و تا‌زمانی‌که گوگل متوجه نشود که این تارنما برای رسیدن به حاصل اول از روش های غیرمجاز استعمال کرده است , مقام آن تارنما در نتایج اولِ گوگل است .

 

در حالتی‌که مقاله آموزش کاربردی سئو سایت را مطالعه کرده باشید , گفته شد که یک وب سایت برای کسب حاصل اولیه بایستی دو اصل مهم را رعایت کند :

 

اصل ابتدایی داشتن محتوای اثر گذار و مناسب برای کاربر است و اصل دوم برخوردار بودن از اعتبار در خارج از وب سایت .

در گذشته سئو کاران کلاه سیاه اغلب بر مورد اولیه تمرکز داشتند و با تکنیک هایی , محتوای خود را به عنوان یک محتوای باصرفه و مناسب معرفی میکردند در حالی که به هیچ وجه موقعیت بدین صورت فقدان و در صورت ورود به وب سایت آنان , با محتوای کاملا تبلیغاتی و آزار دهنده روبرو میشدید .

 

پس از بروز رسانی و آپ تو دیت های گوگل و بالا رفتن ارزش اعتبار در خارج از تارنما ( سئوی خارجی ) با صرفه سازی سایت کاران کلاه سیاه ( بلک هت سئو ) با استفاده از تکنیک هایی به جعل این اعتبار دست زدند و با به کار گیری از تکنیک های سئوی وب سایت کلاه سیاه در سئو آف پیج , باز به صفحه ها اول گوگل خط مش پیدا کردند .

تکنیک های سئوی سایت کلاه سیاه

بعضا از این تکنیک های سئو کلاه سیاه هنوز هم توسط بهینه سازی سایت کاران در اکنون استفاده میباشند .

پیرو به توضیح این روش های کلاه سیاه می پردازیم .

تکنیک های سئو سایت کلاه سیاه

 

روش های بهینه سازی وب سایت کلاه سیاه از نظر گوگل غیرمجاز می باشند و طبق تعریف سایت هایی مانند hubspot و همینطور تجربه ما , این نوع سئوی وب سایت می‌تواند منجر کاهش سکو شما در نتایج جستجو و نابودی کلی سایت شما شود .

تکنیک های با صرفه سازی وبسایت کلاه سیاهی که در ادامه با آن ها آشنا میشوید موارد پایین هستند .

نکته ای که پیشین از مطالعه این بخش لازم است بدانید این است که ; خیلی از تارنما ها و بلاگ ها به هر جور خوی ناهنجار به وسیله رئیس یک وبسایت , لقب سئوی سایت کلاه سیاه را میدهند اما این تعریف عملا تعریف اشتباهی است .

صحت دارد که بعضی از اخلاق و رفتار ها سبب کاهش رضایت و ارتقا نارضایتی کاربر میشود , ولی این مدل کارها سئوی سایت کلاه سیاه طلقی نمی‌شوند .

به صورت مثال تبلیغات پاپ آپ در صفحه های وب , به هیچ عنوان بهینه سازی سایت سیاه محسوب نمی شود زیرا تأثیری بر افزایش رتبه تارنما در گوگل و فریب دادن الگوریتم های گوگل ندارد .

 

تکنیک های سئو سایت کلاه سیاهی که به دنبال با آنان آشنا می‌شوید موارد تحت میباشند .

 

کیورد استافینگ ( Keyword stuffing )

مخفی سازی متن از کاربر ( Cloaking )

کپی کردن متن

استعمال بیش تر از حد از برچسب ها

• alt تصاویر

استعمال بسیار از تگ های عنوان

گول زدن کاربر یا click bait

تغییر تحول محتوای صفحه باصرفه سازی سایت شده

خرید لینک

تبادل لینک

سئو سایت منفی ( Negative SEO )

تکرار بیش از حد واژه کلید ( Keyword stuffing )

 

همان طور که در سئوی داخلی و سئو وب سایت محتوا گفته شد , یکی فاکتور های گوگل برای سنجش کیفیت محتوای شما , آنالیز تعداد عبارات حیاتی شما در مقاله است .

 

در پیشین سئوی وب سایت کاران کلاه سیاه , با توحه به‌این نکته , به تعداد دفعات بالا و به صورت کاملا تصنعی و بی مضمون‌ , اقدام به تکرار واژه اصلی در صفحه میکردند . به صورت مثال در یک مقاله 500 واژه ای , 50 بار واژه و کلمه حساس را تکرار میکردند و گوگل با وجود داشتن ضعف در آن زمان , این مقاله را یک محتوای اثر گذار تشخیص داده و آن را به صفحه ها اول گوگل می‌برد .

 

پس از آپدیت الگوریتم ها این گونه تکنیک , به عنوان یک تکنیک کلاه سیاه گوگل شناخته شد و وبسایت هایی که از این تکنیک استعمال کرده بودند به وسیله گوگل جریمه شدند . اما هنوز هم در تراز وب , وبسایت هایی از این تکنیک به کار گیری می نمایند ; گوگل یا به این سایتها اهمیتی نمیدهد و یا به جریمه آن‌ها می‌پردازد .

نهفته سازی متن از کاربر ( Cloaking )

 

کلوکینگ یکی از از روش های پر استفاده توسط با صرفه سازی تارنما کاران حرفه ای اما کلاه سیاه در قبل بود . در این روش که شباهت به روش قبلی دارااست , بهینه سازی سایت فعالیت , محتوای ورقه را پر از لغات با اهمیت می نماید و یک محتوای طولانی یک سری هزار کلمه و واژه ای و دارای لغات دارای اهمیت فراوان اما بی مفهوم مینویسد . این محتوا به وسیله گوگل یک محتوای بهینه سازی سایت شده و موثر محسوب میشد .

 

برعلیه برای این که این محتوا کاربر را آزرده نکند , آن را از دید کاربر مخفی میکردند . دراصل این محتوای مثلا سئوی سایت شده را فقط ربات های کراولر ( crowler ) گوگل مشاهده میکردند .

برای این تکنیک , رویکرد هایی وجود داشت از جمله :

 

همرنگ رنگ کردن بک گراند صفحه با متن

ریز کردن متن

پنهان کردن متن در پایین عکس ها

مخفی کردن متن از طریق کد های سایت

و

 

این روش نیز بوسیله گوگل نکوهش شده و در صورت به کارگیری از آن ممکن است شما را جریمه کند اما نکته ای که است.